RSS

29 Nisan 2011 Cuma

Amigurumi mavi saçlı palyaço

Bu gün benim için önemli bir gün sonunda süslü palyaçomu bitirdim.
Bu palyaço beni çocukluğuma götürdü; 9 yaşlarında iken babamdan mavi saçlı bir bebek istemiştim onu bulamamıştık yıllar geçti ve ailem bebek isteğimi unutmuştu bile ama ben yatağıma her yattığımda ağlardım,ağlardım....Nedense içimden atamamıştım hala.15 yaşında tesadüfen karşılaştım ve hemen aldırdım.Büyümüştüm oynamıyordum ama beraber uyuyorduk bu mutluluk hiçbir şeyle ölçülemez.Şimdi ise hayalimdeki oyuncağı kendim yapabiliyorum.Bugünkü çocuklar çok şanslı hayal ettikleri oyuncakları ördürebilecekleri çok yetenekli insanlar var :)

Bu güzel ve sağlıklı oyuncaklara sahip olmak için kadriyetemmuz@hotmail.com'a bir mesaj atmanız yeterli.




2 yorum:

  1. çok düzgün örülmüş, çok tatlı, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Noblesse. Şirin olması için elimden geleni yapıyorum. Beğendiğinize sevindim...

    YanıtlaSil