RSS

24 Nisan 2011 Pazar

Amigurumi Hello Kitty kızlar

Hello Kittyler çok istek alıyor.Çocuklar onları çok seviyor sanırım.Bende her yaptığımda farklı renk kullanmaya çalışıyorum bu bana heyecan veriyor ve çok eğleniyorum.
Beni takip etmeye devam edin çünkü yepyeni ürünler ve etkinliklerle parmaklarınızın ucunda olacağım.
Çocuklarınızı doğum günlerinde ve bayramlarda mutlu etmek ve o güzel yüzlerinde sevinç görmek için  bloguma uğramayı unutmayın.Her çocuk mutlu olmayı hak ediyor.
Çocuğunuzun sevdiği bir çizgi film karakterini veya çizmiş olduğu bir resmi bize gönderin hayallerini gerçeğe dönüştürmeye çalışalım.Hem sağlıklı oyuncaklarla büyüsünler hem de mutlu olsunlar.
Tuğçe Sena ile 23 Nisanda kutlama yaptık ve ilk olarak sahneye Hello kızlar çıktı...
İkili dans grubundan sonra halayımız başlasın.
Acem kızı çeçen kızı
Sen allar giy ben kırmızı
Çıkalım şu dağın başına
Sen gül topla ben nergisi

Hadi gülüm yandan yandan yandan
Biz korkmayız ondan bundan
Hadi gülüm yandan yandan yandan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder