RSS

30 Aralık 2011 Cuma

Bebek Unicorn (Buttercup)

Herkese merhabalar
Yeni Yılınız Kutlu Olsun... 
Uzun zaman oldu Amigurumiden uzak kalalı, tam üç ay sonra sizlerle, yılbaşı hediyesi olarak yaptırılan bebek unicorn sayesinde tekrar buluşmak nasip oldu.Bu ayrılıkta amigurumiyi gerçekten sevdiğimi anladım.Bir kaç ay daha uzak kalacağım gibi görünüyor umarım daha fazla uzamaz.

Unicorn 20cm boyutlarında oldu ve bugün sahibine ulaştı.Umarım sahibine şans ve mutluluk getirir...


Her türlü soru, istek ve siparişleriniz için bana ulaşın...Buyrun bir tık yeter.


5 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.
    SAĞLIKLI MUTLU YILLAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  2. halime- Çok teşekkür ederim.
    Umarım herkes için güzel,mutlu,sağlıklı bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşşş ellerine sağlık....
    bende yeni yeni yapmaya başladım umarım bu kadar şahane işler yapabilirim bende...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Tabiki neden yapamayasınız hepimiz bu aşamalardan geçtik.Zamanla kendi tasarımlarınızı sergilediğinizde alacağınız mutluluk gibisi yok.Başarılar diliyorum size.Ben vakit bulup yapamıyorum artık.En kısa zamanda dönmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuşlar ellerine sağlıkk.çok tatlılarrrrr

    YanıtlaSil